سبک و متن مداحی دلسوخته

بهترین سبک های مداحی

سبک و متن مداحی دلسوخته

بهترین سبک های مداحی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

محمد حسین حدادیان/شور احساسی زیبا فاطمیه 95

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۱۶ ق.ظ

خیلی بدم اما داری میبینی

برای روضت کم نذاشتم آقا

به خدا پای این علم آوردم

از دل و جون هر چی که داشتم اقا

سیاهی وقتی میزدم با گریه

یاد سلام رو به گنبد کردم

برا بساط روضه اربابم

هر کاری  از دستم بر اومد کردم 

بذار بمونم اقا واسه غم تو میگذرم از جونم

بذار بمونم اقا نکنی از پای علم بیرونم

بذار بمونم اقا تا همین الانم ازت ممنونم

(آقام آقام آقام حسین)

خدا نیاره اون شب و روزی که

وا بشه از پرچمای تو دستم

ولی دلم میخواد بتونم یک بار

مادرمو کربوبلا بفرستم

خوشبحال اون مادرا که اقا

واسه جوون تو جوون اوردم

خدا بیامرزه همه اونا رو

که ندیدن کربوبلا و مردن

اگه بذاری اقا تو کفنم میگم بذارن شالم

اگه بذاری اقا برا تو سینه میزنم اون عالم

اگه بذاری اقا پیاده بیام اربعین امسالم

دیگه خودم فهمیدم اقا جونم 

هیچ کسی دلسوز مثل تو واسم نیست

تو رو خدا اسم منو هم جزو

پیاده های اربعینت بنویس

هر چی میگی روی چشم اقا جان

بذار گرفتارت فقط باشم من

خسته شدم از دوری شش گوشه

اخه چقد هی پشت خط باشم من

هواتو کردم اقا هوای اون شش گوشه زیباتو

هواتو کردم اقا هوای بوی سیب پایین پاتو

هواتو کردم اقا برات امسال اربعینم با تو

هواتو کردم این دفعه که بیام دیگه بر نمیگردم

دورت بگردم دور اون ضریح با صفات بگردم

هواتو کردم هوای اون ضریح با صفاتو کردم

دورت بگردم این دفعه که بیام دیگه بر نمیگردم هواتو کردم

دنیای من اقای من الهم جعل محیای محیای من

من برای تو گریه میکنم تو برای من اقای من

زهرای من به پشت در افتادی به پیش چشمای من

ای وای من خونی شده چادر تو مثل عبای من

وا احمدا چقد لگد میزنه به این در  بی حیا

وا احمدا ای میخ در  لا اقل تو قدری کوتاه بیا

بابای من خواب میدیدم گوشواره خریدی برای من

ای وای من خونی شده لبهای تو مثل لبای من

یه روز میبینی با بغض گلو میگم به عموم

کشیدی گوشتم تو توی هجوم میگم به عموم

با چوب رو لباش زدی رو به روم میگم به عموم

میگم به عموم برام سر اوردی

میگم به عموم که معجر و بردی

میگم به بابام که خیلی بدی تو

میگم به بابام منو میزدی تو

**************************************

چنانچه در متن مداحی ها اشتباه تایپی مشاهده کردید در قسمت کامنت اطلاع دهید

 

دریافت
عنوان: محمد حسین حدادیان
حجم: 12 مگابایت
توضیحات: شور احساسی فاطمیه 95

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی