سبک و متن مداحی دلسوخته

بهترین سبک های مداحی

سبک و متن مداحی دلسوخته

بهترین سبک های مداحی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

محمد حسین حدادیان - نگاهی بکن به آه دلم

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۳۶ ق.ظ
 
نگاهی بکن به آه دلم

فقط کربلاس پناه دلم 
پناه دلم ضریحت شده قبله گاه دلم
به کرببلاته نگاه دلم پناه دلم
نگاهی حسین نگاهی حسین به ما هم بده پناهی حسین 
حبیبم حسین

 

می دونم چقدر سیاهه دلم

حسین جان بریز گناه دلم

پناه دلم همیشه تویی تکیه گاه دلم

پناه می برم من به شاه دلم پناه دلم

نگاهی حسین نگاهی حسین به ما هم بده پناهی حسین 
حبیبم حسین

 

قدم می زنم تو راه حرم

به دادم برس پناه حرم

پناه حرم تموم امید نگاه حرم

بذار من بیام تو سپاه حرم پناه حرم

پناه حرم نیومد چرا قرص ماه حرم

نگاه کن به اشک و به آه حرم پناه حرم

 


 

  • سید محسن موسوی

نظرات  (۱)

سلام علیکم احتراما سبک های فاطمیه به اینجانب ارسال فرمایید
کربلا عقبه فاطمیه خط مقدم شیعیان است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی