سبک و متن مداحی دلسوخته

بهترین سبک های مداحی

سبک و متن مداحی دلسوخته

بهترین سبک های مداحی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

وای بازم اتیش و حرم 

کوچه و چشم ترم 

به زمین خوردم همونجا 

که زمین خورد مادرم 

حرمت من و قد خمیدمو 

حرمت محاسن سپیدمو 

چرا نگه نداشتن 

نیمه شب درو زدن شکستن و

دستامو میون کوچه بستنو 

پا رو دلم گذاشتن 

خونه من سوخت مثل خونه زهرا 

مثل خیمه زینب واویلا 

******************

وای اگه پشت مرکبم 

جونم اومد به لبم

خدا میدونه که تنها 

یاد عمه زینبم 

روز خوش مدینه من ندیدمو 

یا خدا میدونی که بریدمو 

تو دل من بهونست 

اشکامه به یاد لاله حسین 

رو تنم مثل سه ساله حسین 

اثر تازیونست 

دستامو بستم مثل دست مولا 

مثل دست زینب واویلا 

******************

وای شده مردن ارزوم 

کشیدن شمشیر به روم 

ولی دیگه مثل جدم 

نبریده شد گلوم 

وای از اون روز که توی قتلگاه 

تشنه لب غریبونه و بی گناه 

پسر زهرا جون داد 

وقتی دید چشای خواهرش تره 

بی حیا اومدش و به اون سر 

بریده رو نشون داد 

غصه زینب تو غروب عاشورا 

شده غارت معجر واویلا 


 

 

دریافت این سبک مداحی با لینک مستقیم
عنوان: delsoukhteh.blog.ir
حجم: 4.11 مگابایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی