سبک و متن مداحی دلسوخته

بهترین سبک های مداحی

سبک و متن مداحی دلسوخته

بهترین سبک های مداحی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حاج مهدی رسولی/زمینه شب عاشورا

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ب.ظ


داری از حرم می ری و. میری و بارون می گیره. ای آسمونم

داره خواهرت می میره. آروم جونم

مهلاً مهلا. بذار یه بار دیگه من ببینم روت و

مهلاً مهلا. بذار یه بار دیگه بو کنم گیسوت و

ببوسم گلوت

غریب مادر حسین


بند دوم

داری هر قدم دور می شی. دارم هر نفس می میرم. رحمی به حالم

دامان تو رو می گیرم. رحمی به حالم

مهلاً مهلا. بگو بدون تو چیکار کنم تنهایی

مهلاً مهلا. می میرم ببینم به زیر دست و پایی

روی نیزه هایی

غریب مادر حسین





دریافت سبک با لینک مستقیم
عنوان: delsoukhteh.blog.ir
حجم: 2.49 مگابایت
توضیحات: زمینه شب عاشورا95/حاج مهدی رسولس


کپی بدون ذکر منبع حرام است

نظرات  (۲)

سلام 

من وبلاگ خوبتون رو دنبال میکنم .وبلاگ بیوگرافی تازه ساختم . به حمایتتون نیازمندم.

لطفا وبلاگم را دنبال کنید.

  • دانلود مداحی
  • سلام.عالی بود ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی