سبک و متن مداحی دلسوخته

بهترین سبک های مداحی

سبک و متن مداحی دلسوخته

بهترین سبک های مداحی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

محمد حسین حدادیان/زمینه بسیار زیبا/امام حسین

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴ ب.ظ
 

متن مداحی

من از این دنیا چی میخوام همه ارزوم حسینه 
همه ارزوم نشستن توی بین الحرمینه 
من از این دنیا چی میخوام فقط اندازه یه لحظه 
منو تو بغل بگیری به همه دنیا می ارزه 
من ازت چیزی نمیخوام فقط این که دم مردن 
ببینم که پرچمت رو بالای سرم اوردن 
من ازت چیزی نمیخوام همه چیمو از تو دارم 
روبه راه ترم همین که رو به کربلا میارم 
بیقرارم حسین جان بیقرارم شب و روزم هوای تو دارم 
اقام اباعبدالله 
********
من از این دنیا چی میخوام یه دل پاک زهیری 
یه دعات کافی اقا واسه عاقبت بخیری 
من از این دنیا چی میخوام یه نفس پیش تو بودن 
کنار ضریح شش گوش شعر عاشقی سرودن 
من ازت چیزی نمیخوام یه زیارت قبولو 
رو به رو حرم باستم بخون اذن دخولو 
دل من کبوترانه دور گنبد طلاته 
بهترین نقطه دنیا حرم کربوبلاته 
بیقرارم حسین جان بیقرارم شب و روزم هوای تو دارم 
اقام اباعبدالله 


دریافت سبک مداحی با لینک مستقیم
حجم: 2.65 مگابایت
حجم: 2.65 مگابایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی